Szkolenia polecane | |
Jak podnieść, jakość telefonicznej Obsługi Pacjenta? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Dystrybucja hurtowa produktów leczniczych i wyrobów medycznych – szkolenie dla hurtowni farmaceutyczJ.G.Training szkolenia specjalistyczneprognozy dla branż med&pharma na 2024 roku, nowelizację ustawy refundacyjnej, zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, cofnięcie zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, sprzedaż produktów leczniczych i wyrobów medycznych Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-23 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1040.00 zł 1279.20 zł brutto (Vat 23%) |
Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)WSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami. Najbliższy termin: 2024-05-16 - 2024-05-17 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)WSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Wyroby medyczne – wprowadzenie do obrotu. Nowe obowiązki podmiotów biorących udział w obrocie wyrobaJ.G.Training szkolenia specjalistycznezym jest wyrób medyczny, obowiązki producentów, dystrybutorów i importerów wyrobów medycznych, wyrób medyczny pod własną marką, reklama wyrobów medycznych, kary dla podmiotów z branży wyrobów medycznych. Najbliższy termin: 2024-06-11 - 2024-06-11 Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie |
890.00 zł 1094.70 zł brutto (Vat 23%) |
Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje. Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Reklamacje, jako źródło wiedzy o oczekiwaniach i potrzebach Pacjentów- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje. Najbliższy termin: 2024-05-30 - 2024-05-31 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1290.00 zł brutto (Vat 0%) |
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. Najbliższy termin: 2024-05-13 - 2024-05-14 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznejAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznej>>> Program szkolenia jest efektem szeregu przeprowadzonych analiz, badań (...) Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne orazAVENHANSEN Sp. z o.o.Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznej>>> Program szkolenia jest efektem szeregu przeprowadzonych analiz, badań (...) Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) |
Szkolenia Medyczne techniki sprzedaży
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.